Weź mnie w obroty

Konkurs - Weź mnie w obroty

Nie tylko szklana butelka może żyć wiele razy. 
Jeśli troszczysz się o środowisko, chcesz ograniczyć zużycie surowców naturalnych oraz zmniejszyć ilość odpadów, weź udział w konkursie organizowanym przez kampanię "Weź mnie w obroty". Do wygrania vouchery na ekologiczne meble z palet odwww.meblezpalet.sklep.pl

Musicie wejść na strone Facebook " We źmnie w oborty" i spełnić następujące wymagania:

Zadanie jest proste:

1.W komentarzu pokaż lub opisz przedmiot, który dzięki Tobie zyskał nowe życie.

2.Pamiętaj, by dodać formułkę „Zgadzam się z postanowieniami regulaminu”.

3.Czekaj na wyniki...

Nagrodą główną jest voucher o wartości 1 500 PLN, natomiast nagrodami za 2 i 3 miejsce są vouchery o wartości 500 PLN.

Regulamin konkursu: http://bit.ly/regulaminkonkursuwmwo

 

 

Kampania edukacyjna „Weź mnie w obroty” jest realizowana głównie poprzez komunikację z konsumentami w Internecie. W ramach kampanii istnieje fan page www.facebook.com/kampaniawezmniewobroty i strona internetowa www.wezmniewobroty.pl, na której można znaleźć pogłębione informacje i fakty ekologiczne oraz lżejszą formę edukacji w postaci żartobliwych komiksów z butelką zwrotną w roli głównej.

 

Carlsberg Polska zajmuje wiodące miejsce w polskiej branży piwowarskiej, z udziałem ilościowym w rynku na poziomie 21,1% (dane za rok 2015), dostarczając marki piwa najwyższej jakości, odwołujące się do przyjemnych i radosnych stron dorosłego stylu życia. Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast. Piwa z grupy Carlsberg Polska, które warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu. Łączne zatrudnienie w Polsce wynosi ponad 1300 pracowników. Od roku 2012 do portfolio Carlsberg Polska dołączyły również takie marki jak: Somersby, Grimbergen, piwa Sezonowe Okocim oraz Okocim Radler.




© 2006 - 2018 Greenfone Sp. z o.o. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.