Picture this - kampania Sony Pictures Television


Picture this to globalna kampania Sony Pictures Television (SPT) na rzecz ochrony środowiska realizowana w 177 krajach na świecie. W zależności od poziomu rozwoju kraju i świadomości jego obywateli, problemy dotyczące środowiska są różne i mają zupełnie inne przyczyny. Szeroki wachlarz tematów i problemów, to m.in. recykling w Rosji, rezygnacja z używania plastikowych toreb w Azji, usuwanie odpadów we Włoszech i w Indiach, ochrona nosorożców w RPA, miejskie ogrody w Ameryce Łacińskiej, czy wycinka lasów w Rumunii.

Obejrzyj spot

Celem projektu telewizji AXN w Polsce jest popularyzowanie idei „sprzątania po sobie" w przestrzeni publicznej poprzez edukację i zachęcanie do aktywnego działania w tym temacie. Rosnąca wiedza na temat środowiska oraz poznanie zasad jego funkcjonowania przyczyni się do kształtowania właściwych postaw i zachowań w lesie, w parku, czy na plaży. Świadomy obywatel potrafi segregować odpady, wie, że pozostawione odpady mogą rozkładać się nawet dziesiątki lat i są niebezpieczne dla zwierząt. Potrafi czytać oznaczenia na opakowaniach oraz ceni produkty wielorazowego użytku. Wreszcie uczy własne dzieci doceniać piękno i nieskazitelność miejsc, które mają przywilej odwiedzać.

Chcemy pokazać Polakom, jak zmiana najprostszych nawyków i przyzwyczajeń, może wprowadzić widoczne gołym okiem różnice. Popularyzowanie idei „sprzątania po sobie" pozwala na wykształcenie zachowań proekologicznych i jest ważnym krokiem w kierunku zrównoważonego rozwoju oraz ochrony środowiska naturalnego. Dopóki nie zmienimy myślenia, że wraz z kolejnym wyrzuconym papierkiem, opakowaniem, czy workiem śmieci, nasz bałagan i problem znika, stan środowiska nie poprawi się, co więcej stale będzie się pogarszał. Zacznijmy tu i teraz od siebie. Sprzątajmy po sobie nie tylko w domu, ale w miejscach publicznych.

Niech sprzątanie wejdzie nam w nawyk.




© 2006 - 2018 Greenfone Sp. z o.o. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.